• fa1.jpg
  • fa2.jpg
  • fa3.jpg
  • fa5.jpg

دانلود نسخه دیجیتال کاتالوگ محصولات آویژه پایپ

از اینجا دانلود کنید

خرید اینترنتی تبدیل پرسی

همواره یکی از مهم ترین بخش های خانه چه در هنگام ساخت و ساز و چه پس از آن، لوله کشی ساختمان شما می باشد. از این رو برای شما استفاده از لوله های باکیفیت بسیار مهم است زیرا معمولا لوله کشی های ساختمانی به صورت زیر کار نصب می شود و اگر این لوله ها بی کیفیت باشد در اثر فشار و گذر زمان خراب شده و هزینه های سنگینی برای شما دارد.

خرید اینترنتی تبدیل پرسی

این هزینه ها سنگین می باشد چون در صورت ایجاد مشکل در لوله ها شما باید آن قسمتی که لوله دچار نقص شده است را تخریب نمایید زیرا لوله ها به صورت زیر کار هستند. پس از تخریب و یافتن لوله مشکل دار باید آن را تعویض نموده و دوباره آن قسمت خانه را بسازید. لوله ها و اتصالات ساخت  شرکت آویژه پاپ  همواره با کیفیت بوده اند و در ساخت و تولید آن ها از بهترین جنس های ساخت و به روز ترین دستگاه های روز دنیا استفاده شده است. این تبدیل پرسی از جنس لوله های 5 لایه می باشد که دارای حالت PEX می باشد. این تبدیل دارای سری های پرسی است. مزیت سری های پرسی نسبت به مدل سری های دیگر در این است که این سری های دارای نصب آسان تر، سریع تر و هزینه ی ارزان تری می باشد.

 

ویژگی های تبدیل پرسی آویژه پایپ

عبور نکردن نور به درون لوله که باعث جلوگيری از رشد ميكروارگانيسم می شود.
خط راهنمایی در این اتصالات موجود می باشد که باعث افزايش سرعت در نصب لوله ها می شود
می توان از این تبدیل پرسی باکیفیت در لوله ی آب سرد و گرم استفاده نمود
تبدیل پرسی دارای نصب بسيار سريع و آسانی می باشد که چون با دستگاه انجام می شود دارای دقت نصب بالاتری است.
در برابر ترک زدگی و خوردگی مقاوم می باشد.
مقاوم در برابر اسيدها، بازها و ... رسوب نمی گيرد و هرگز نمی پوسد.
زيبا و صیقلی بودن ظاهر لوله که می توانید آن را هم به صورت زیرکار و هم روی کار نصب نمایید.
عایق بودن در برابر انتقال گرما و سرما
عدم نیاز به ابزارآلات خاص و گران قیمت
به راحتی جدا نشدن اتصال از لوله
افت فشار بسیار کم

تبدیل پرسی آویژه پایپ


تبدیل پرسی آویژه پایپ بسیار با کیفیت می باشد که توانایی در برابر فشار های زیاد مقاوم می باشد و به سختی دچار شکستگی می شود. جنس تبدیل پرسی به صورت ضد زنگ است و به همین دلیل در رنگ و طعم گرفتن آب خانه ی شما کوچک ترین تغییری را ایجاد نمی کند. سطح بیرونی و داخلی آن به خوبی صیقلی شده است تا نگذارد کمترین تغییر فشاری در حرکت آب درون لوله شود. این تبدیل پرسی برای بهتر و دقیق تر بودن نصب خود داری قسمتی مخصوص می باشد که شما بتوانید آن را به کمک دستگاه به لوله فشرده و پرس نمایید. این حالت پرسی باعث می شود که کوچک ترین روزنه ای تبدیل با لوله نداشته باشد و آب هدر نرود. این تبدیل پرسی به دلیل فلزی بودن مانع انتقال نور آب به درون لوله می شود که همین نکته باعث شده که درون آن جلبک نگرید. این تبدیل پرسی دارای اورینگ های با کیفیتی است که این اورینگ ها دچار خشکی و شکنندگی نمی شوند.

تبدیل پرسی در عوض کردن سایز های لوله ها کاربرد دارد به گونه ای که شما می توانید به کمک آن لوله هایی با سایز کوچک تر را به لوله های به سایز بزرگ تر متصل نمایید. این تبدیل پرسی دارای تبدیل سایز های بسیار متفاوتی می باشد که شما می توانید آن ها را با توجه به نیاز خود از سایت آویژه پاپ خریداری نمایید. در هنگام نصب بهتر ایست که شما از اورینگ های مخصوص این محصول با کیفیت استفاده نمایید زیرا آن ها مخصوص این محصول ها ساخته شده است که سایز آن ها دقیق تر از اورینگ های موجود در بازار می باشد که این نکته باعث می شوند که اتصال پرسی بهتر صورت بگیرد.